May 15, 2011

sunday

asslamualaikum


hari ni hari ahad :)
hari orang berehat rehat, melepak lepak kat rumah. bangun lewat lepas tidur balik selepas solat subuh. ye tak? adik beradik aku pun mcm tu jgk lah.


aku? plg lmbt bangun mesti sbelum pukul 10 okeh. kalau tak? tahh. tak pernah rasa. kehkeh.
dulu, dekat asrama. tidur dgn kawan2. mlm minggu, study-ing + gossip-ing. tu lah kerja duduk asrama. ahad, mesti bermalas malasan atas katil. malas nak bergotong royong. malas nak bersihkan bilik dorm. malas nak bersiap2 untuk hari sekolah-isnin. rasa nak ahad setiap hari.



 dekat rumah? dengan famili lah. dah lama tak breakfast sama dgn famili. lunch sesame. last lunch sesame, januari lepas kot. nak buat mcm mane, masing2 dah ade komitmen yg wajib. kenalah tunaikan. aku pun tak duduk dengan famili selamnya. 


aku rindu semuanya. ahad bersama famili. ahad bersama kawan2. ahad dekat rumah. ahad dekat asrama. 
ahad kat rumah buat ape je? layan totally spies, detective conan, ben10. dulu selalu aku duduk depan tv puku; 12.30 tengok melodi. tapi atas nasihat emak 'tambah dosa je tgk cerita mcm tu' lama2 dah terus tk tgk.


 gmba raya tahun 2007. hehe


sbnye ad lg satu nak letak tp tah knape tak boleh. grrr. next entry lah letak. sian abg isal takd dlm gmba ni. keke. tkpo2.


No comments:

Post a Comment